Pages

Nuffnang Advert

Monday, January 6, 2014

~~Selamat Hari Tua Yang ke...?? :)

aha..uhi..ihi..
Knock-knock..:P
Curi masa kejappppp je nk update blog ni..hiiii

Assalammualaikum uolls..

Hari ini 6 Jan 2014..Maknanya sudah capai lah usia aku yang ke berapa..?? Ops..aku  pun dah lupa berapa umur aku sekarang ..:P Yang pasti terasa masih muda gitttewww..hahaha..Ok..Xlawak !! 

Alhamdulillah....Allah SWT masih memberi peluang kepada diri aku ni untuk menghirup udara yang segar di Malaysia..Merasa kasih sayang dari orang yang aku sayang..Memberi peluang untuk aku bertaubat..Memberi peluang untuk aku membalas jasa kedua ibu bapa aku..Ha...Yang penting dan aku harapkan ialah memberi peluang untuk aku berkahwin..Hahahah..Nampak sangat gatainye titew..:p Sejak akhir-akhir ni aku memang gilerkan baby..Nmpk baby aku nak gomoi-gomoi..Confirm pengsan baby tu..Tambah pulak aku gomoi sebelum mandi..Melekat bau aku kt baby tu..Haha..Tapi aku tidak peduli itu semua.Sebabnya aku terasa masih wangi bila bangun tidur..ehe...:)

Tiada apa yang aku harapkan dari-Nya..Cukuplah sekadar aku diberikan kesihatan yang baik dan dijauhkan daripada segala keburukan..semoga tahun ini, rezeki aku melimpah ruah serta diberikan pekerjaan yang boleh menjamin masa hadapan aku..
Insha Allah..
Amin...

Kepada yang mengenali aku..Aku ingin menyusun 10 jari jemari aku yang tidak beberapa runcing ini..Memohon maaf andainya aku bukan dan tidak pernah menjadi kawan yang terbaik..TAPIIII...Aku tetap mencuba untuk mejadi terbaik buat uolss..:)

Terima kasih juga kepada teman seperjuangan yg tidak lupa utk menyanyi..kol aku tgh mlm..Wish utk aku pada malam.di saat aku di ulit mimpi..aku hargainya sgt2..Dalam sebak ade air mata mengalir...Waaaa..Terharu titewww....:)

Allah selamatkan saya..Allah selamatkan saya..
Allah selamatkan Nurul Farhana...
Yeaaayyyyyyy.......

"Tatkala usia meningkat, tatkala itu ingin menjadi hamba yang beramal solehah serta ketingkatan iman yang padu"

Terima kasih sahabat kerna sentiasa memahami diri ini walaupun aku seorg yg giler2..Rindu !!!
Yang pasti sayang F & F

" Terima Kasih kerana hadir di dalam hidup saya di saat saya di landa kesedihan "
H61H

No comments:

Post a Comment